Det er muligt, at vi desværre kun er 6 løbere, der stiller op til Etape 3. Til gengæld repræsenterer vi Danmark flot 🙂
Skulle der være nogle, der – trods om tidligere melding om “lukket for tilmelding” – alligevel gerne vil deltage, så meld dig til senest i morgen.